КАКЪВТО И ДА БЯХ…

Обичай ме, какъвто и да бях…
Скиталец, шут, мечтател романтичен.
От теб дойде щастливият ми смях
и смисълът, че просто съм обичан.

Обичай ме, какъвто и да бях…
Поет и бард, беглец по висините.
От огън – пепел, и от камък – прах,
но жив за теб, едничка моя в дните.

Обичай ме, какъвто и да бях…
Протест и взрив. Или кървяща рана.
От дългата си младост остарях.
Но ти не си замина, а остана.

Обичай ме, какъвто и да бях…
Горчива чаша или остър камък.
Ревнувах те, треперех и горях
да задържа съдбовния ни пламък.

Обичай ме, какъвто и да бях…
Богат с любов, а с всичко друго беден.
За тебе се родих! И с теб живях!
Обичай ме! Защото съм последен…

Ясен Ведрин
(Сбъднати предчувствия)

Вашият коментар

