НА ИСУС, МОЯТ БОГ

Аз ожидам Твоята победа,
Твоето завръщане при нас.
Вече е настъпил ден последен,
миг последен – светъл Божий глас.

А духът ми тръпне в радост жива:
Господи, ела, ела, ела!
Разпери над Божията нива
сянката на Твоите крила!

Нека ангел грабне ме при Тебе
при сигнал от Божия тръба.
Аз желая само този жребий,
само тази вечност и съдба.

Докато съм жив, докато дишам
Ти Си моя крепост, Канара!
Твоят път, победен и възвишен –
само него аз ще избера.

Твоята пречудност – тя ме сгрява!
Твойта кръв ме мие и гори!
Има ли човек Любов такава,
като Твойта, Господи добри?

Аз ожидам Твоят час, Исусе!
Моля Те! От зло ме опази!
Ти Си песента на мойте устни!
Ти Си в мойте радостни сълзи!

Ясен Ведрин
(Коленича пред Тебе)

Вашият коментар

