ТАКА ТЕ ОБИЧАМ

Ако вечер очите за сън не заспиват
и светът се усмихва различен,
не терзая с въпроси душата щастлива.
Имам отговор. Аз те обичам…

Ако скитам в нощта – без чадър и без шлифер,
а дъждът ме вали романтичен,
ще се вслушам на капките в тайния шифър –
кап, кап, кап… Как сега те обичам…

Ако в утро мъгливо се стрелнат лъчите
и пробият през свода лиричен,
ще немее устата, но ще пее в очите
слънчев звън, че така те обичам.

Ако просто те видя – неземно красива,
и сърцето ми в теб се затича,
думи в мен като буйна река ще преливат…
Обич моя! Та аз те обичам!

Ясен Ведрин
(Неиздъхнали спомени)

Вашият коментар

