БЪДИ МИ КРЪСТ!

Не се страхувам с Теб да се разпъна,
дори презрян и хули преживял.
Тежа ли като камък – ще потъна
на дъното от скърби и печал.

Каквото Си ми писал – ще се случи!
Каквото отредено е – Амин!
Че всеки жив на този свят се учи
и някой ден отива си самин…

Не ще Те разменя за земен жребий.
В сърцето Тебе, Господи, познах!
От въздуха за мен Си по-потребен
и смисъла си в Твоя Кръст избрах!

Каквото или колкото да струва –
сърцето ми копнее да плати.
Човекът на земята не векува,
но някъде над мен векуваш Ти.

И Твоят Образ – той остава вечен.
В нетленното – до Бога извисен.
От вяра молен, и от дъх изречен,
бъди ми Кръст…
И в Кръста – възкресен!

Ясен Ведрин
(Коленича пред Тебе)

One thought on “БЪДИ МИ КРЪСТ!

  1. Не знам как да Ви нарека – брат в Христос, приятел, прекрасен,вдъхновен поет…Вие сте за мен всичко в едно!Благодаря на Бог,че Ви открих!Дори не подозирате,че сте мое вдъхновение и от доста време използвам Ваши стихотворения за моите презентации.Благословен сте с талант,надявам се и с чиста и искрена вяра,защото такива прекрасни стихове не мога да се родят,ако я няма вярата!Бъдете жив и здрав и все така посветен на Бога и на светлината,струяща от Него!

    Like

Вашият коментар

